Foto zmiany

Losowy album

Zostań współautorem !

Napisz do nas


Nasze Statystyki Odwiedzin
Hasło - sprawdzam
stat4u

Gorsze ofiary ?

wołają o pamięć
 Kiedy dostaję mejla w sprawie strony, cieszę się, bo wiem, że coś nowego będę mógł przekazać jej użytkownikom, lub komuś po prostu pomóc. Dziś wieczorem było jednak inaczej, autor mejla nie przebierając w słowach zarzucił mi, że jako strona zakłamujemy historię Nienadówki, pomijając ofiary wojny. Załączony link kierował mnie do Fan Page Ziemi Sokołowskiej, gdzie został zamieszczony artykuł o upamiętnieniu w Nienadówce, ofiar wojny, których brakowało na pierwotnej tablicy. Po ustaleniu tych
danych i zapoznaniu się z ich historią rzuciłem kiedyś pomysł, by te osoby jakoś upamiętnić. Ustalone nazwiska ofiar zamieszczam poniżej, ich tragedię opisałem w Martyrologii.
  • Gielarowski Paweł
  • Wojciech Rożek
  • Gielarowski Marian
  • Krudos Michał
  • Krudos Wiktoria z/d Pikor.
  • Ożóg Jakób
  • Ożóg Stanisław
  • Jakób Śliż
  • Michał Depko
Po takich wieściach ręce opadają, bo trudno mi zrozumieć jakimi racjami kierowali się wspomniani działacze TMZS. Ta włożono przez nich cegiełka w upamiętnienie jest jakby mocno poszczerbiona przez brak tych dwóch nazwisk, bo czym oni się różnią od pozostałych, że wzgardzono ich śmiercią i skazano na zapomnienie ?
  • Kołodziej Walenty
  • Misiak Katarzyna
powiększ zdjęcie powiększ zdjęcie

Fot: FB - Ziemia Sokołowska


O nienadowskich ofiarach żydowskiego pochodzenia już nie wspominam, bo to dzieci chyba innego Boga.

Bogusław Stępień


About | Privacy Policy | Sitemap
Copyright © Bogusław Stępień - 08/05/2013