Foto zmiany

Losowy album

Zostań współautorem !

Napisz do nas


Nasze Statystyki Odwiedzin
Hasło - sprawdzam
stat4u

Joe Ozog z Chicago

Wróciłem do Nienadówki
 Minęło cztery lata kiedy to Joe Ozog napisał do mnie o swoich poszukiwaniach rodziny w Nienadówce. Pisał o Biblii i pamiętniku, swojego zmarłego już dziadka Józefa. Zaciekawił mnie, drążyłem temat pamiętnika, wspominał o bracie dziadka, organiście Jakubie Ożogu z Nienadówki. To była kluczowa informacja w poszukiwaniach. Był to akurat czas kiedy w Nienadówce zakończył swoją wizytę Luk Niemiec, jemu, w roku 2018 nie udało się nawiązać kontaktu z rodziną. Na szczęście z Joe Ozogiem wyszło
lepiej, może to paradoksalne, ale myślę, że czas pandemii pozwolił przygotować jego spotkanie z rodziną w Nienadówce dokładniej i skuteczniej. Kiedy Joe napisał mi: Przylatuje do Rzeszowa 28 kwietnia, zamieszkam z rodziną w Nienadówce. Powrót do domu 7 maja. Nie pozostało mi nic innego jak zobowiązać go do opisania, tej swojej nienadowskiej przygody, na naszej stronie. Dziękuję Joe, że słowa dotrzymałeś, a nawet więcej.

Joe Ozog z Chicago


About | Privacy Policy | Sitemap
Copyright © Bogusław Stępień - 08/05/2013