Foto zmiany

Losowy album

Zostań współautorem !

Napisz do nas


Nasze Statystyki Odwiedzin
Hasło - sprawdzam
stat4u

Kronika 400 - lecia Nienadówki

Genowefa Mazur
 Autorka "Kroniki 400-lecia Nienadówki" p. Genowefa Mazur zrobiła kawał pięknej roboty dla społeczności nienadowskiej, zakładając ją i opisując tak ważne wydarzenia z myślą o kolejnych pokoleniach mieszkańców wsi, w której i ona spędziła większość swojego życia. Starałem się, by nic nie uronić z misternej pracy autorki, nie wielu z Was miało szczęście zobaczyć oryginał na własne oczy, zeskanowałem wszystkie karty, włącznie z okładkami. "Kronikę 400 - lecia Nienadówki" przedstawiam w dwojaki sposób, na szarym tle są oryginalne karty, pod każdą z nich, w większej rozdzielczości przedstawiam np. zdjęcia, które są ważną częścią tej pracy, jak i wszelkie artykuły, dokumenty i
wycinki prasowe. Kronika jest tak sporządzona, że na oryginalnej zeskanowanej karcie zobaczycie np. tylko kopertę bez zawartości, czy też pierwszą stronę folderu, ja przedstawiam Wam również i to co w oryginale nie widać. Pomiędzy kartami są umieszczone obrazki pamiątkowe, luźne wycinki prasowe, całe gazety i dokumenty, te również są przedstawione w całości. Praca na tak przygotowanym materiale była dla mnie czystą przyjemnością i sporą dawką nowej wiedzy o Nienadówce i mieszkańcach. Cieszę się, że mam możliwość przekazania tej wiedzy poprzez internetową stronę, tym wszystkim, którzy brali udział w tamtych wydarzeniach, jak i tym, dla których to już odległa historia. Jakiś czas temu udostępniłem materiał, który pokazuje pracę Społecznego Komitetu Obchodów 400 lecia wsi Nienadówka od strony organizacyjnej i myślę, że z całą pewnością możemy wspólnie wzbogacić te internetowe wydania o nowe materiały. Miałbym apel do mieszkańców, przeglądnijcie domowe albumy, z całą pewnością znajdziecie tam sporo zdjęć z obchodów 400 - lecia Nienadówki, czy innych wydarzeń opisanych przez kronikarkę p. Genowefę Mazur, prześlijcie je do mnie lub przekażcie je osobom, które współtworzą stronę "Nienadówka - moja mała Ojczyzna".

Kronika 400-lecie Nienadówki


About | Privacy Policy | Sitemap
Copyright © Bogusław Stępień - 08/05/2013