Foto zmiany

Losowy album

Zostań współautorem !

Napisz do nas


Nasze Statystyki Odwiedzin
Hasło - sprawdzam
stat4u

Józef Kobosowicz - uzupełnienie

Powstaniec, działacz narodowy i kulturalny
 I doczekałem się odzewu ze strony rodziny p. Józefa Kobosowicza. Napisała do mnie osoba w prostej linii spokrewniona z bohaterem naszej notatki. Pragnie Ona wyjaśnić kilka nieścisłości. Nieścisłości te występują w przytaczanych przeze mnie fragmentach wspomnień ks. Edwarda Brzanego. Otrzymałem również zdjęcie, na którym możemy zobaczyć człowieka, który pond 130 lat temu w małej nienadowskiej szkółce uczył liter mojego lub Twojego pradziadka. Dziękuję serdecznie za przesłanie zdjęcia i kilku ciekawych informacji
o rodzinie dawno temu związanej z Nienadówką.

Józef Kobosowicz


About | Privacy Policy | Sitemap
Copyright © Bogusław Stępień - 08/05/2013