Foto zmiany

Losowy album

Zostań współautorem !

Napisz do nas


Nasze Statystyki Odwiedzin
Hasło - sprawdzam
stat4u

Księgi parafialne

udostępnione
 Miło mi poinformować, że od pewnego czasu Nienadówka dołączyła do miejscowości, które udostępniły swoje zasoby ksiąg parafialnych w internecie. Tej trudnej i mozolnej pracy podjął się pasjonat genealogi p. Krzysztof Bielak. Jemu i wszystkim przez niego wymienionym poniżej, serdecznie dziękuję w imieniu całej rzeszy poszukiwaczy swoich rodzinnych korzeni w parafii. Link poniżej zaprowadzi was do działu "Miejscowość", tam znajdziecie dwie pozycje: Dostępne Księgi parafialne - (skany)/(indeksy).

"Pomysłodawcą całego przedsięwzięcia jestem ja. Zabiegałem o to z uwagi na fakt, że mój przodek urodził się w 1790 r. w Nienadówce, skąd wyemigrował do parafii Biała (pow. janowski), gdzie osiedlił się i zmarł. Zależało mi na dotarciu do jego aktu urodzenia i innych zapisów dotyczących jego rodziny. Poza tym warto popularyzować genealogię na tak trudnym terenie jak Podkarpacie. Zdjęcia wykonał p. Maciej Terek ze Świętokrzyskiego Towarzystwa Genealogicznego "Świętogen". Z kolei pomoc w uzyskaniu zgody proboszcza, to w 100% zasługa p. Elżbiety Motyl."

Księgi parafialne


About | Privacy Policy | Sitemap
Copyright © Bogusław Stępień - 08/05/2013