Foto zmiany

Losowy album

Zostań współautorem !

Napisz do nas


Nasze Statystyki Odwiedzin
Hasło - sprawdzam
stat4u

Genealogia rodzin Motyl

w Nienadówce
 Do wiadomości dołączona jest kopia arkusza kalkulacyjnego dla części mojego osobistego, genealogicznego projektu, który skupia się na moim rodzinnym nazwisku "Motyl." Tę część projektu uzupełniłem, łącząc dane z akt cywilnych w celu odtworzenia relacji między tymi osobami. Terminy to około 1826-1906, w posiadaniu Archiwum Państwowego w Rzeszowie i Arch. Archidiecezjalnym w Przemyślu.
W arkuszu kalkulacyjnym znajdują się prawie wszystkie dostępne akta urodzenia, małżeństw dla Nienadówki zawierające nazwisko "Motyl." Chciałbym przekazać swoją pracę do publikacji na stronie "Nienadówka - Moja mała Ojczyzna" ... Matthew.

Doceniam pracę innych i Ta przesyłka mocno mnie ucieszyła, serdecznie dziękuję Matthew. Z całą pewnością materiał będzie świetnym uzupełnieniem dla naszej strony i ciekawym źródłem dla poszukujących swoich przodków noszących to nazwisko.

Genealogia...


About | Privacy Policy | Sitemap
Copyright © Bogusław Stępień - 08/05/2013