Foto zmiany

Losowy album

Zostań współautorem !

Napisz do nas


Nasze Statystyki Odwiedzin
Hasło - sprawdzam
stat4u

Parafia Nienadówka w okresie probostwa ks. Edwarda Stępka 1952 - 1986

mgr Małgorzata Mikus
 Pisząc tę pracę miałam na celu wnikliwe przedstawienie parafii Nienadówka w okresie probostwa ks. E. Stępka w latach 1952-1986, jak też, a może nawet przede wszystkim osobę ks. Stępka, jako duszpasterza tej parafii. Wspomniałam też początki jej powstania. Decydując się na ten temat pracy miałam na uwadze też to, iż o parafii Nienadówka i ks. Stępku nie ukazały się, jak dotąd, żadne szersze publikacje. Były to jedynie drobne artykuły w gazetach regionalnych. Na wybór ten, miały też wpływ
moje własne zainteresowania związane z historią parafii i osobą ks. E. Stępka.

Powyższymi słowami autorka pracy nakreśliła cel jaki jej przyświecał. Za jej też zgodą udostępniam państwu owoc tego trudu, jaki w napisanie tej pracy włożyła. Praca powstała w 2010 roku i szkoda, że nie znałem jej treści kiedy trzy lata później zakładałem tę stronę, było by zdecydowanie łatwiej. Dziękuję pani mgr Małgorzacie Mikus i zapraszam i innych, którzy coś popełnili w temacie "Nienadówka - Moja Mała Ojczyzna".

Parafia Nienadówka...


About | Privacy Policy | Sitemap
Copyright © Bogusław Stępień - 08/05/2013